Minden napra egy alma, az orvos is ezt javallja. Tudjuk az eredeti jelentését, de nézzük jelen kontextusban, hogy is értem mindezt. Az almáról ma már sokaknak elsőre nem a gyümölcs maga, hanem korunk egyik legnépszerűbb terméklogója ugrik be, ami nem más, mint az Apple. Ez az a termék, amivel nem tudsz bakot lőni, hiszen egyike a legmegbízhatóbbaknak a piacon. Ennek ellenére sajnos, mint minden dolog, amit nap, mint nap használunk, az Apple termékek is amortizálódnak idővel.
De mi van akkor, ha megbetegszik, valami baja lesz. Amikor mi betegszünk meg, felkeressük az első orvost, aki megállapítja, mi bajunk, és segít a gyógyulásban. Legjobb esetben, egy egyszerű, könnyen orvosolható problémáról van szó, de lehet, hogy továbbirányít minket egy specialistához. Egyértelmű, hogy a legjobb ellátást szeretnénk megkapni, ezért kitartóan keresgélnünk, aztán időpontot egyeztetünk, és kivárunk…mindez elég idegfeszítő tud lenni. Miért bánnánk másképp a telefonunkkal is? A lehető leggyorsabban elvisszük egy szervizbe. Azonban ez esetben is járhatunk úgy, hogy továbbküldenek bennünket, mondván, hogy a fennálló problémát nem tudják orvosolni.
Így már inkább azt ajánlom, hogy ne pazarold az idődet, és kezdj egyből egy olyan specialistánál, ahol diagnosztizálják a gondot, és azonnal segítenek. Ez nem más, mint az iSzerelés csapata, ahol minden Apple termék szervizelését vállalják, és magas szaktudásukkal minden lehetetlennek tűnő feladatot képesek megoldani. Ne bánj másképp a telefonoddal, mint saját magaddal. Add meg neki is a lehető legjobb kezelést, legyen szó bármilyen meghibásodásról, ez az iPhone szerviz nem fog cserben hagyni!